فوم-پلی-اتیلن

فوم پلی اتیلن POLY FOAM

:فوم پلی اتیلن ، ترکیبی از پلی اتیلن فشرده وحباب های ریز هوا می باشد که به علت داشتن خاصیت تراکم سلولی  مناسب  مانع از نفوذ هوا ، رطوبت ، حرارت وصدا می گردد.

ماستیک دو جزئی پلی یورتان KARIZ PU 5080


PU 5080 يك درزگير دو جزيي انعطاف پذير بر پايه پلي اورتان است كه مقاومت مكانيكي خوبي دارد و ظرفيت تغيير شكل مجاز آن 15% مي باشد این محصول جمع شدگی خمیری مرتبط با دوغاب های سیمانی را به خوبی جبران می کند.

ماستیک دوجزئی پلی کلتار KARIZ PU COALTAR 600


PU Coaltar 600 يك درزگير دو جزيي انعطاف پذير بر پايه پلي اورتان وکلتار سرد اجراء است كه مقاومت مكانيكي خوبي دارد و ظرفيت تغيير شكل مجاز آن 15% مي باشد.

pu5

ماستیک تک جزئی پلی یورتان KARIZ PU 5


PU 5 يك درزگيرتک جزيي بر پايه پلي اورتان است كه مقاومت مكانيكي خوبي دارد و ظرفيت تغيير شكل مجاز آن  15 % ميباشد این محصول با رطوبت هوا واکنش داده و عمل می کند.

درزگیر گرم ریز مقاوم در برابر مواد نفتی KARIZ SEAL FR

 Kariz Seal FR خمير درزگيري است بر پايه تركيباتي از رزينهاي مصنوعي و قطران كه پس از گرم كردن قابل استفاده ميشود. وقتي در درزهاي انبساطي و يا درزهاي اجرايي قرار ميگيرد درز انعطاف پذيري ايجاد ميكند كه در برابر مواد نفتي و روغنهاي معدني مقاوم است.

Tekasil-300

درزگیر پایه سیلیکونی KARIZ TEKASEIL 300

کاریز تکاسیل 300 یک درزگیر انعطاف پذیر بر پایه سیلیکون می باشد. اين ماده با رطوبت موجود در هوای اطراف واکنش می دهد و به یک درزگیر الاستیک تبدیل می شود.

درزگیر پایه سیلیکونی KARIZ TEKASEIL SU

کاریز تکاسیل یک درزگیر انعطاف پذیر بر پایه سیلیکون می باشد. اين ماده با رطوبت موجود در هوای اطراف واکنش می دهد و به یک درزگیر الاستیک تبدیل می شود.

Waterstop

واتراستاپ KARIZ WATERSTOP

واتر استاپ يك نوار قابل ارتجاع از جنس PVC مي باشد و براي آب بندي درزهاي اجرايي و درزهاي انبساطي  بكارمي رود. واتر استاپ در انواع عرضهاي مختلف موجود مي باشد.