07

پلی یوریا EPAPROOF FPCS 07

نوعی پوشش پلی یوریا آروماتیک خالص می باشد که قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح فلزی ، سیمانی ، سطوح فوم پلی یورتان و همچنین سطوح آسیب دیده جهت ترمیم  را دارد که با تجهیزات مخصوص به صورت پاششی بر روی سطوح مذکور اعمال می گردد .

08

پلی یوریا EPAPROOF FPCS 08


نوعی پوشش پلی یوریا آروماتیک خالص می باشد که ضمن قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح فلزی ، سیمانی ، سطوح فوم پلی یورتان و همچنین سطوح آسیب دیده جهت ترمیم را دارد ، از سختی بیشتری نسبت به محصول 07 EPCS  برخوردار است

WFC

پلی یوریا EPAPROOF WFC

این محصول به عنوان پوشش پلی یوریا آروماتیک خالص با رعایت موارد استاندارد غذائی امکان استفاده در سطوح در تماس با مواد غذائی و آب آشامیدنی را برای مصرف کننده محیا می سازد ، همچنین  قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح فلزی ، سیمانی ، امکان استفاده بر روی سطوح فوم پلی یورتان و سطوح آسیب دیده جهت ترمیم را دارد.

29

پلی یوریا EPAPROOF FPCS 29

این محصول به عنوان پوشش پلی یوریا آروماتیک خالص انعطاف پذیر با ضریب سختی پائین مناسب برای آببندی سازه های بتنی و سازه های فولادی ،پوشش بر روی چوب ، فوم های پلی یورتان  و سطوح در تماس با مواد پلیمری خارج سلولی ( مانند لخته ساز های مورد استفاده در تصفیه خانه های آب ) EPS.

94

پلی یوریا EPAPROOF FPCS 94

محصول FPCS 94 به عنوان پوشش پلی یوریا خالص از نوع آروماتیک با قابلیت مقاومت بالا در برابر آتش می باشد و مانند تمامی دیگر پوشش های  پلی یوریای خالص قابلیت اجرا به صورت پاشش گرم را دارد .

core-3

پلی یوریا EPAPROOF FPCS CORE 3

 محصول FPCS Core 3  پوشش پلی یوریا خالص از نوع آروماتیک  می باشد که در مجاورت با مواد شیمیائی ، مقاومت بسیار عالی از خود نشان می دهد و در محیط های اسیدی و قلیائی به عنوان پوشش محافظ سطح کاربرد دارد .

7

پلی اورتان POLY URETHANE

فوم پلی اورتان POLY URETHANE سلول بازو سلول بسته با قابلیت اجرای پاششی
از این محصول به عنوان یک پوشش یکپارچه می توان انتظار داشت صرفه جویی در انرژی را تاحدود 30٪ نسبت به یک ساختمان با عایق ضعیف همراه داشته باشد.

Poxitar-SW

پوشش نماسازي امولسيونی 300 Kariz Elast Paint

Kariz Elast Paint 300 يك پوشش پايه آبي پلاستو الاستيك تك جزئي بر پايه اكريليك مي باشد كه بعنوان پوشش محافظ و مقاوم در برابر UV براي نماهاي بتني استفاده مي شود.

Coat-A

پوشش قیری آماده مصرف بدون فنل KARIZ COAT A

Kariz Coat A پوشش مایع یک جزیی بر پایه ترکیبی از قیر، فیلرهای معدنی، رزین وحلال پس از خشک شدن چسبندگی فوق العادهای به سطوح فلزی و بتنی پیدا می کند.
جهت ایزولاسیون سطوح بتنی پیش از مدفون شدن در خاک و به منظور جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب در بتن، مورد استفاده قرار می گیرد.

Coat-ASC

عایق محافظ سطوح آسفالت KARIZ COAT ASC

: اين محصول نوعی عایق امولسیونی بر پایه انواع پلیمر های اصلاح شده قیری است که جهت محافظت از سطوح آسفالت و بتنی استفاده می گردد.
این ماده مطابق با  ASTM-D2939  است.

Epoxy-950

پوشش اپوکسی Kariz Epoxy 950

: Kariz Epoxy 950 پوشش اپوکسی با قابلیت خشک شدن سریع و مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی می باشد. پس از خشک شدن چسبندگی فوق العاده ای به سطوح فلزی و بتنی پیدا می کند.

Sealer-950

پوشش اپوکسی Kariz Epoxy Sealer 950

Kariz Epoxy Sealer 950 پوشش اپوکسی با قابلیت خشک شدن سریع و مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی می باشد. پس از خشک شدن چسبندگی فوق العاده ای به سطوح فلزی و بتنی پیدا می کند.

Polyseal

عایق رطوبت نواری برپایه پلیمر های قیری اصلاح شده Kariz polyseal

:اين محصول نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته می باشد که با انواع پلیمر های اصلاح شده قیری بر پایه BOF  ساخته و آماده مصرف می باشد.

Poxitar-SW

پوشش محافظ کلتار اپوکسی Kariz Poxitar SW

پوششی مقاوم در برابر مواد شیمیایی، دو منظوره، قابل استفاده روی سطوح فلزی و بتنی، که بر پایه کلتار – اپوکسی تولید شده و حاوی فیلترهای ویژه و مقاوم به سایش است

8

پوشش انعطاف پذیر نما Kariz Paint 550

550 Paint Kariz یک پوشش یک جزئی حاوي حلال بر پایه رزین آکریلیک است

6

پوشش رنگی بر پایه سیمان Kariz CEM color

نسل جدید رنگ هاي ساختمانی با پایه سیمان میباشدکه ضمن تأمین نیازرنگی و زیبا سازي باعث محافظت وافزایش
عمرسازه می شود.

9

پوشش محافظ بر پایه اپوکسی Kariz Epoxy 952

952 Epoxy Kariz پوشش اپوکسی با قابلیت خشک شدن سریع و مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی که پس از خشک شدن چسبندگی
فوق العادهای به سطوح فلزی و بتنی پیدا می کند

9

پوشش قیری آماده مصرف Kariz coat W

 kariz coat w پوشش مایع یک جزیی بر پایه ترکیبی از قیر ، فیبر ، فیلر های معدنی ، رزین، و امولوسیونی ، پس از خشک شدن چسبندگی فوق العادهای به سطوح فلزی و بتنی پیدا میکند